Handelsbetingelser for Belle Carpets & Rugs

Belle Carpets & Rugs v. Belle Kunst Aps.
Vejlevej 145
7140 Stouby
Danmark

Tlf.:    + 45 75897370
E-mail:    Martin[at]belle.dk
CVR nr.:    87773612

Sikker Betaling

Belle.dk modtager betaling med Mobilepay samt med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i danske kroner (DKK.) og er inkl. gældende dansk moms for den pågældende vare. 

Belle.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Hos Belle.dk sender vi altid solgte varer afsted så hurtigt som muligt. Det sker typisk i løbet af 1-3 hverdage efter, vi har modtaget en ordre. Der bliver sendt en e-mail til køberens e-mailadresse, når ordren er registreret.

Personlig levering af kostbare eller skrøbelige genstande kan arrangeres efter nærmere aftale

Reklamationsret

Belle.dk giver 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. 

Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader, som er opstået som følge af forkert behandling.

Belle.dk vil dække eventuelle returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamationer rettes henvendelse til Helle[at]belle.dk

Returnerings adresse:
Belle Art & Rugs
Vejlevej 145
7140 Stouby

Belle modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes bank oplysninger på forhånd sendt pr. e-mail til den mailadresse, som angives ved aftalens indgåelse.
Vi overfører det aftalte beløb, efter modtagelse og godkendelse af returvaren.

Fortrydelsesret

Der gives 30 dages fuld returret på effekter købt i vores webshop eller i vores fysiske butik. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger afholdes ikke af Belle.dk, medmindre andet er aftalt på forhånd.

Fortrydelse skal anmeldes til Helle[at]belle.dk senest 30 efter købet.
Senest 30 dage fra fortrydelsen er anmeldt skal den returnerede forsendelse være Belle.dk i hænde.

Fortrydelsesmeddelelsen skal sendes pr. e-mail på: Helle[at]belle.dk

I Fortrydelsesmeddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her.

Varens stand ved modtagelse og hvis du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber, stand og udseende. Med andre ord – du kan vurdere eller afprøve varen på samme måde, som hvis du befinder dig i en fysisk butik.

Hvis varen har lidt overlast eller er brugt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at få hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik – du må vurdere og afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links

Har du en klage over et produkt købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Trine[at]belle.dk