Handelsbetingelser for Belle.dk

Betaling

Belle.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. gældende dansk moms.

Belle.dk bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Belle.dk udleverer pakker på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00

Hos Belle.dk sender vi typisk solgte varer afsted i løbet af 1-3 dage efter vi har modtaget en ordre. Der bliver sendt en E-mail til køberens E-mailadresse når ordren er registreret!

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader som er opstået som følge af forkert behandling af produktet. Læs venligst vejledningen, som følger varen, grundigt.

Belle.dk vil dække eventuelle returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamationer
Rettes henvendelse til Stine Gøeg på E-mail: stine[at]­belle.­dk

Returneringsadresse:
Belle Art & Rugs
Vejlevej 145
7140 Stouby
Belle modtager ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion

Hvis der er aftalt refusion, bedes bankoplysninger på forhånd sendt pr. E-mail på: stine@belle.dk, så vi kan overføre det aftalte beløb. Efter modtagelse af returvaren.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger afholdes ikke af Belle.dk med mindre andet er aftalt på forhånd.

Fortrydelse skal anmeldes til Stine Gørg på: stine@belle.dk senest 14 efter købet. Senest 14 dage fra fortrydelsen er anmeldt skal den returnerede forsendelse være Belle.dk i hænde.

Fortrydelsesmeddelelsen skal sendes pr. E-mail på: stine[at]­belle.­dk

I Fortrydelsesmeddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du her (INDSÆT LINK TIL FORTRYDELSESFORMULAR)

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber, stand og udseende. Med andre ord – du kan vurdere varen på samme måde, som hvis du vurderer den i en fysisk butik.

Hvis varen har lidt overlast eller er brugt udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må vurdere og afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info[at]­domæne.­dk